5 תשובות
תלוי אם אותה ילדה בוגרת לגילה :)
אם היא אחראית אז כן
אני בכיתה ט שמרתי את אחיינים שלי בגילים האלה
אני בכיתה ט שמרתי את אחיינים שלי בגילים האלה
שואל השאלה:
בן שנה עד 4
בן שנה עד 4
אנונימית
לא חחח אבל מהסיבה הפשוטה שאני בכיתה יא והם לא צריכים בייביסיטר
ולא זה ממש לא גיל קטן אני גם התחלתי לעשות בייביסיטר בכיתה ט כזה
ולא זה ממש לא גיל קטן אני גם התחלתי לעשות בייביסיטר בכיתה ט כזה
כן אבל תלוי בן כמה הילד שצריך לעשןת עליו בייביסיטר
באותו הנושא: