6 תשובות
תלכי! אני בטוחה שיהיה בסדר
תלכי תרגישי הכי בנוח עם הגוף שלך
אנונימית
תלכי, ואם הן באמת חברות שלך אני לא חושב שיש סיבה שישפטו אותך ואם כן אז תיתעלמי.
לדעתי תלכי, אולי תתייעצי עם חברה שלך על זה
לכי מחר גם אם הן ישפטו אותך אז זה כנראה אומר עליהן משהו
שואל השאלה:
הלכתי :) ^^
והיה ממש כיף.
גם הן חלק היו עם מכנס וחולצה וחלק עם בגד ים והכל הלך סבבה.
לא שפטו אותי בכלל ואני שמחה עכשיו :)
אנונימית