4 תשובות
שממש שורף החזה והגרון.. תחושה לא נעימה
צריבה בגרון
זה מרגיש כמו בערה בבית החזה. מאוד לא נעים...
במידה ויש צרבת יש כדורים שמקלים על זה, שאפשר לבקש מהרוקח. אם זה כרוני, מומלץ ללכת לרופא.