2 תשובות
כן אפשר
לפי מה שידוע לי את לא יכולה להוציא ברשיומט כי עדיין לא קיבלת את הרישיון הקבוע, זה לא מראה להם שם שיש לך רישיון. לכי למשרד הרישוי ותוציאי, זה יעלה לך 27 שח.
באותו הנושא: