24 תשובות
עשיתי טירונות 02 פעמיים, היה לי תותים. לאן את מתגייסת?
שואל השאלה:
לא איכפת לי
העיקר קרוב לבית חח
לא איכפת לי
העיקר קרוב לבית חח
אנונימית
מה זאת אומרת? אין לך תפקיד? את יודעת אם את משויכת לחיל מסוים? (חיל כללי, חיל האוויר, חמ"ן...)
שואל השאלה:
סתם תפקיד מעפן..
לא איכפת לי ממש תאמת כי להחליף זה סיפור ואני לא באמת יודעת מה יותר טוב ומה כדאי
סתם תפקיד מעפן..
לא איכפת לי ממש תאמת כי להחליף זה סיפור ואני לא באמת יודעת מה יותר טוב ומה כדאי
אנונימית
בטירונות סובלים חחח
שואל השאלה:
ולמה עשית פעמיים? בחורף או בקיץ?
ולמה עשית פעמיים? בחורף או בקיץ?
אנונימית
עשיתי בינואר ופברואר. הסיבה שעשיתי פעמיים היא כי קיבלתי עשרה גימלים ביום השני, אז לא עברתי מטווחים או מבחנים.
למה קיבלתי? נקעתי את הקרסול.
למה קיבלתי? נקעתי את הקרסול.
טירונות זה לא קל אבל זאת חוויה בסהכ.. תלוי איך את מסתכלת על זה. אצלנו היו קטעים מצחיקים. אם את רוצה להתייעץ ועוד פרטים תשאלי בפרטי
לי היה גרוע מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
למה^
למה^
אנונימית
כי לא הצלחתי להתחבר עם שאר הבנות
ממש כאב לי מלסחוב את הנשק
המטווחים בכלל היו סיוט
מיטות לא נוחות, התעוררתי כמה פעמים כל לילה
ממש כאב לי מלסחוב את הנשק
המטווחים בכלל היו סיוט
מיטות לא נוחות, התעוררתי כמה פעמים כל לילה
אנונימית
טירונות זה קל כולה 02 די לבכות כמו מפונקת, הצבא יעשה ממך חיילת למופת ואין שום סיבה לא לשים אותך רחוק מהבית כמו סיירים או שיזפון.
אני התגייסתי בידיוק לפני שנה באוגוסט 18 עשיתי 02 כלל צהלית בהתחלה היה לי קל ואז שסגרנו שבת ראשונה היה לי מאוד קשה ובכיתי המון המפקדת האישית הייתה ממש חמודה והיו לי 2 שיחות עם הקבנית והיא החליטה לתת לי יומיות קרוב לבית
אנונימי
mussolini אני כבר ועשיתי 02 והיה לי קשה לא לכולם זה פשוט המעבר הזה
אנונימי
לא מחייב שתסבלי כ"כ בטירונות.
הטירונות נועדה להפוך את הנערים שסיימו בית ספר לחיילים טובים וממושמעים
הטירונות נועדה להפוך את הנערים שסיימו בית ספר לחיילים טובים וממושמעים
אנונימי
גם אני עשיתי 02 וזה היה נוראי!!!
המטווחים בכלל היו כמו סרט אימה בשבילי
המטווחים בכלל היו כמו סרט אימה בשבילי
אנונימית
אני עשיתי 02 והיה ממש סבבה התחברתי שם ל90 אחוז מהבנות בערך.. עשיתי בעיר הבהדים וזה היה משולב עם קורס ככה שהיה הרבה יותר קליל כי מדי פעם היינו בכיתה ממוזגת גם (בכל זאת יולי-אוגוסט).
בקיצור אני עכשיו די מתגעגעת אפילו
בקיצור אני עכשיו די מתגעגעת אפילו
בטירונות היה לי כיף לא נורמלי ועשיתי אותה בקור המקפיא בשטח באוהל. אם היו אומרים לי לחזור בלי למצמץ הייתי חוזרת. תבואי עם ראש פתוח ורצון שיהיה לך טוב ובאמת שאין סיבה שתסבלי
אנונימית
בהתחלה את תהיי בשוק, אבל את כנראה תעשי 02 זה טירונות של שבועיים והיא ממש רגועה לפי מה שהבנתי, בין אם תבואי עם ראש טוב או לא זה לא משנה כי תוך ימים ספורים את תתרגלו ואפילו תהני.
בהצלחה
בהצלחה
זה ממש ממש תלוי באיזה גישה את באה.
יכול להיות לך כיף וחוויתי ויכול להיות לך גיהנום וזה לגמרי תלוי בך.
לי אישית היה קשה קצת באותו הזמן אבל גם דיי כיף, עכשיו אני מתה לחזור לשם.
זה כן אינטנסיבי כי לא ישנים כזה הרבה ובכל היום אין לך ממש מנוחה, אבל צריך להסתכל על זה בפרופורציות וללמוד להנות מזה
יכול להיות לך כיף וחוויתי ויכול להיות לך גיהנום וזה לגמרי תלוי בך.
לי אישית היה קשה קצת באותו הזמן אבל גם דיי כיף, עכשיו אני מתה לחזור לשם.
זה כן אינטנסיבי כי לא ישנים כזה הרבה ובכל היום אין לך ממש מנוחה, אבל צריך להסתכל על זה בפרופורציות וללמוד להנות מזה
החוויה האישית שלי היתה שלילית, בלשון המעטה...
אבל לא לכולם זה ככה!
תראי, טירונות זה לא חופשה עם ספא- לאף אחד. זה מלוכלך, זה מזיע, זה קשה, זה לא המגרש הביתי. אף אחד לא נולד חייל.
אבל זה גם לא חייב להיות נורא... ויש אנשים שפורחים בטירונות ובצבא!
זה מפחיד להתגייס, זה גם בסדר אם תבכי, אבל תשתדלי לקחת את הדברים ברוח טובה ולעשות מה שצריך לעשות- בלי יותר מדי שאלות, בלי חוכמות, הרבה עמידה בזמנים והקשב המפקדת. זה יעבור בסוף, והעיקר יהיה השירות:)
ואת תכירי אנשים שבחיים לא היית מכירה אילולא הצבא, לטוב ולרע- אז תעשי מזה חוויה.
וגם אם יהיו קשיים, ויהיו- תזכרי שמחר תמיד יום חדש!
אז אני מאחלת לך גיוס קל, שירות חוויתי ושפשוף נעים:)
(ולכל הצעירים- "שפשוף נעים" זה שם של סרט, ומשתמשים בביטוי כאיחול הצלחה והתבגרות למי שמתגייס לצבא)
אבל לא לכולם זה ככה!
תראי, טירונות זה לא חופשה עם ספא- לאף אחד. זה מלוכלך, זה מזיע, זה קשה, זה לא המגרש הביתי. אף אחד לא נולד חייל.
אבל זה גם לא חייב להיות נורא... ויש אנשים שפורחים בטירונות ובצבא!
זה מפחיד להתגייס, זה גם בסדר אם תבכי, אבל תשתדלי לקחת את הדברים ברוח טובה ולעשות מה שצריך לעשות- בלי יותר מדי שאלות, בלי חוכמות, הרבה עמידה בזמנים והקשב המפקדת. זה יעבור בסוף, והעיקר יהיה השירות:)
ואת תכירי אנשים שבחיים לא היית מכירה אילולא הצבא, לטוב ולרע- אז תעשי מזה חוויה.
וגם אם יהיו קשיים, ויהיו- תזכרי שמחר תמיד יום חדש!
אז אני מאחלת לך גיוס קל, שירות חוויתי ושפשוף נעים:)
(ולכל הצעירים- "שפשוף נעים" זה שם של סרט, ומשתמשים בביטוי כאיחול הצלחה והתבגרות למי שמתגייס לצבא)
מעולה, הייתי עושה את זה שוב
גם אם היו שולחים אותי לטירונות רגילה אני חושבת שהיה יכול להיות בסדר, זה בלחץ שבועיים גג 3 וזה עובר מהר. שטויות (אני מדברת על רובאי 02)
גם אם היו שולחים אותי לטירונות רגילה אני חושבת שהיה יכול להיות בסדר, זה בלחץ שבועיים גג 3 וזה עובר מהר. שטויות (אני מדברת על רובאי 02)
זאת התקופה הכי כיפית בשירות
מטווחים זה הכי כיפי בעולם
מטווחים זה הכי כיפי בעולם
תלוי למי.
לי היה סיוט במטווחים
לי היה סיוט במטווחים
אנונימית
באותו הנושא: