6 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתם את השאלה בכלל...
אנונימית
אה רק עכשיו קראתי את הסוף... תעשי משהו עם חברה אחרת שלא איתם
הם פשוט כנראה יותר מעדיפות להיות אחת עם השנייה מאשר איתך... קרה לי אולי מיליון פעם
תקשיבי. לפי הסיטואציה שקרתה ככה זה נראה לי. את לא חייבת להסכים וכן יכול להיות שאני טועה... אבל אני רק ניסיתי לעזור. אני לא רוצה להתחיל וויכוח אבל זה די פגע בי
שואל השאלה:
מה הקשר לא חברות אמיתיות? בסך הכל יצאו לטייל בלעדיי כי אני לא רציתי
איזה שטויות מגיבים פה
אנונימית