28 תשובות
מעדיף חלק
אנונימי
מתולתלות זו אישיות, והן תמיד מדהימות
זה הכל מקנאה, כמו שאומרים.
מי שעם מתולתל רוצה חלק ומי שעם מתולתל רוצה חלק
את יודעת לכך שיש מתולתלות שרק עסוקות בלרדת על בנות עם שיער חלק ולהגיד עד כמה זה משעמם?
יש פה שני צדדים
ובאמת תלתלים זה אישיות (מתולתלת מדברת) חחח
שואל השאלה:
אבל את מודעת לזה שרוב המתולתלות לא יורדות על בנות עם שיער חלק? מה זה ההפרדה הזאת כאילו אנחנו אנשים שונים לחלוטין
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי לא שאלתי מה אתה מעדיף אז לא הבנתי למה ציינת את זה. למה שזה ישנה לי .
ומצטערת להגיד לך the nei....אבל איזה מן ריב מטופש זה "אני יותר טובה כי אני מתולתלת"? זה ילגותי לגמרי וכל אחד יפה בדרל שלו ומעבר לשיער כולנו שונים בעוד ככ הרבה מובנים
אנונימית
הכל אותו דבר מה הקשר שיער לאופי בכלל? פשוט שיער חלק הרבה יותר יפה בעיניי ויותר קל לסדר אותו וזה ממש לא מקנאה כל מי שרושם פה אני מעדיפה את השיער שלי על שיער מתולתל
אנונימית
שואל השאלה:
זאת הנקודה שלי, זאת בול מחמאה אז למה להוריד מהמתולתלות? בגלל שהן מקנאות?! ממש ילדותי ומגעיל.
אנונימית
שואל השאלה:
וסבבה אף אחד לא אמר לך שאת צריכה לאהוב מתולתל אבל בנות ממש דוחות כותבןת שזה מזעזע וממש לא וממש לא וכאילו...תתבגרו.
אנונימית
לא יודעת יש לי שיער חלק ואני ממש ממש לא מקנאה ואני גם לא מורידה אף אחת שמתולתלת זה רק שיער ואם מישהי לא מרוצה ממנו היא יכולה לשנות אותו אבל אופי זה לא קשור
אנונימית
בסדר זאת דעתם גם בעיניי זה לא הכי יפה אבל אני לא אומרת את זה או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה נטו קנאה לדעתי..מה לא יפה בשיער חלק או בשיער מתולתל?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני עם שיער גלי, נוטה יותר לחלק. ואני לא חושבת שיש משהו יותר יפה או פחות יפה- להגיד "זה לא יפה, אבל אני לא מקנאה או משהו" זה נשמע נטו קנאה מההודעות שלך....
אנונימית
אבל אחותי אני אומרת שאני לא מקנאה את לא יכולה להתווכח איתי.. פשוט לדעתי שיער חלק הרבה יותר יפה כל אחת מה שהיא אוהבת
אנונימית
השיער שלי חלק קרשים וארוך כי עשיתי החלקה אז איך אני יקנא? אם לא הייתי אוהבת אותו ורוצה שיער אחר לא הייתח עושה החלקה ומשלמת מלא כסף
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי שמהתשובות שלך ומהצורת דיבור די נשמע לי שאת מקנאה.. וסבבה הכל טוב גם אם את כן גם אם את לא כמו שאת אומרת זה לא משנה, הקטע זה למה להוריד בנות אחרות...
אנונימית
שואל השאלה:
לא...אני נתקלת בזה מלא
אנונימית
תפסיקי להיות ילדה קטנה. יש פה שני צדדים וגם מתולתלות עושות אצ זה באותה המידה. תתמודדי
שואל השאלה:
אני לא ילדה קטנה, אם את לא מסוגלת לנהל דיון בצורה מכובדת אז אני לא מעניינת לנהל אותך איתו.
אנונימית
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני אומרת מיה:)
שזה לא משנה אם יש לך שיער ארוך קצר חלק או מתולתל זה לא אומר עלייך שום דבר ויש בנות ממורמרות אחמ אחמ, שיש להן שיער חלק ומתמרמרות כל בנות מתלותלות כמו זאת שמעליי:) אבל בסדר בקטנה
אנונימית
יש לי מלא חברות עם שיער מתולתל ואני הכי מפרגנת להן. מה את רוצה? ברצינות. הבנו תנקודה שלך, את לא יכולה לשנות את העולם, לא כולן ככה. אז מה את עוד רוצה
את שמה לב גם שסתם שפטת ואמרת שאני מתמרמרת על מתולתלות? את עושה מה שאת אומרת שמפריע לך
שואל השאלה:
אני לא רוצה כלום, סה"כ שאלתע שאלה ומההתחלה התנפלת עליי ודיברת בעוקצנות. אני לא אוהבת לדבר עם אנשים כאלה ולכן אני לא מעוניינת להמשיך את הדיון איתך.
אנונימית
אוקי חבל
מה אני אגיד לך
אני אמשיך להגיב
שואל השאלה:
מכיוון שיכלת להציג את הדעה שלך בצורה מכובדת ובחרת שלא לעשות את זה ולכן לי אין טעם להמשיך.
אנונימית
אה אז ממש בגלל זה הבנת שאני מתמרמרת על בנות עם שיער מתולתל כי השיער שלי חלק
שואל השאלה:
אין לי בעיה שתמשיכי להגיב, תעשי מה שאת רוצה. הארתי נקודה שיכלת מההתחלה לדבר יפה והייתי מחזירה לך דיבור יפה ומכובד.
אנונימית