8 תשובות
הוא חוזר בקרוב עם סצנה נוספת בסוף
כנראה שעדיין משודר אבל עדיף לחכות
די בטוח שעדיין משודר, אבל כמו שאמרו מעליי עוד חודש הוא יוצא שוב עם סצינה נוספת.
כן, עכשיו עם עוד סצטנה. אחרי הכתוביות.
שואל השאלה:
למה שהוא יצא עוד פעם עם סצנה נוספת אחרי הכתוביות חח?
כי זה סרט מאוד מאוד מצליח אז עושים דבר כזה גדול בשביל דבר כל כך קטן. הפאנדום של זה ענקי והם בטח רוצים גם עוד כסף
הם נואשים, וביננו, מגיע להם, להיות הסרט הכי מרוויח בעולם.
הם לא נואשים, בגלל שהם כבר עקפו את אווטאר שהיה הסרט שהרוויח הכי הרבה אי פעם
הם עוד לא עקפו חסר ידע שכמותך, אווטאר עם 2.787 מיליארד והנוקמים עם 2.75