7 תשובות
אם היא בעיניי בחורה לחתונה אז כן, כי אם אני אוהב אותה ורואה אותה אישה לחיים שלי אז אני אהיה איתה ואתחתן איתה בעתיד.
מחכה*
אני רוצה להאמין שכן אבל יהיה לי קשה מאוד , סק* לדעתי זה חלק מאוד חשוב ממערכת יחסים
אני רוצה להאמין שכן אבל יהיה לי קשה מאוד , סק* לדעתי זה חלק מאוד חשוב ממערכת יחסים
שואל השאלה:
אבל נגיד אתם נערים
אבל נגיד אתם נערים
אנונימית
מחכה*, וכן אם אני אוהב אותה ואני רוצה כן להתחתן ולבנות משפחה והכל
אז אחכה כשהיא תיהיה בשלה לחתונה ובזמן שאני מחכה אם היא תרצה ניהיה בני זוג פשוט..
אז אחכה כשהיא תיהיה בשלה לחתונה ובזמן שאני מחכה אם היא תרצה ניהיה בני זוג פשוט..
כן
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה אם אתה אוהב אותה
אבל מה אם אתה אוהב אותה
אנונימית
באותו הנושא: