10 תשובות
יש באקסל מלא קפאין , קפאין ברמות גבוהות יכול לאמץ את הלב יותר מידי ולגרום להתקף לב
שואל השאלה:
זה יכול לעשות משו? זה משמין?
יש שם הרבה חומרים אשר לא בריאים לגוף ומלא סוכר, זה יכול לעשות הרבה דברים ולפגוע בחוזק החיסוני של הגוף כנח גם להשמין וזה..
את נכנסת לעולם של מיקמק לתוך המשרד של מיקיאוולי תזהרי
אנונימי
כן זה מאוד משמין
זה לא בריא אבל לא יקרה לך כלום
.
אנונימית
*אם
וזה לא בריא
כלום
כלום זה פשוט לא בריא