4 תשובות
נגד
בגרויות זה יותר קל ולוקח פחות זמן
בגרויות זה יותר קל ולוקח פחות זמן
בעד.
אוהבת לעבוד ופחות panic attacks בשבילי
אוהבת לעבוד ופחות panic attacks בשבילי
בעד, בתור מישהי שהיו לה קשה בבגרויות, אעדיף בהרבה עבודות.
שואל השאלה:
מה אומרים
מה אומרים
אנונימית
באותו הנושא: