4 תשובות
נגד
בגרויות זה יותר קל ולוקח פחות זמן
בעד.
אוהבת לעבוד ופחות panic attacks בשבילי
בעד, בתור מישהי שהיו לה קשה בבגרויות, אעדיף בהרבה עבודות.
שואל השאלה:
מה אומרים
אנונימית