8 תשובות
סביר להניח שהיא לא תמחק את זה.
אחרים כנראה יעשו לה.
שואל השאלה:
למה??^
זה לא אופר בכלל
אנונימית
כן זה לא אופר בכלל
אנונימית
מקווה שימחקו לה ויורידו 10 אמינות

~לא בקטע רע~
^^
את לא יכולה לומר את זה ואז לציין "לא בקטע רע" כי זה כן בקטע רע.
בטח שאני יכולה. וכבר עשיתי זאת.
אולי היא לעצמה לא תמחק ותוריד אמינות, אבל אם אני אתקל בזה אני אמחק לה ואוריד נקודות אם צריך.
עבירה על החוקים זו עבירה על החוקים, בין אם היא בוצעה ע''י משתמש רגיל או נאמן.
זו עדיין אותה העבירה.