10 תשובות
אני פה אם את צריכה
יודעים שהכל עובר עם הזמן.. תנסי לחשוב שאת פשוט נמצאת בתקופה רעה ושהחיים הם כמו ים, פעם אחת אתה רוכב על הגל ופעם אחרת הגל הופך אותך ומגלגל אותך אליו.. תחשבי שאם עכשיו הגל מגלגל אותך, יותר מאוחר את תזכי לרכב עליו שוב.. הולכת להיות לך תקופה טובה עוד מעט.. תחשבי על זה והסבל ייפסק:)
שואל השאלה:
לא רוצה לאכול.....
לא רוצה לאכול.....
אני אשיר לך סרנדות
דלי חוחבה אמאלה
דלי חוחבה אמאלה
שואל השאלה:
ארגז קבוק אנעל אבוק......
ארגז קבוק אנעל אבוק......
יקירי,
נראה כי התחושות שאתה מתמודד איתן גורמות לך לסבל רב. לבדידות נוראית, והרגשה שאין לך למי לפנות. לתשישות וציפייה שהקושי ייעלם, גם אם לא יהיה לו פתרון העיקר שלא יהיה כאן יותר, הרצון לברוח למקום אחר, אולי הוא יהיה מקום טוב יותר, הבלבול וחוסר המנוחה שהרגשות מביאות איתן, אלו תחושות שמאוד קשה להיות איתן ולפעמים זה מרגיש כאילו הן לא מוכנות לעזוב...
לפעמים אנו מרגישים שאין לנו מקום להכיל עוד דבר אחד נוסף, רוצים להגיע אל השקט המיוחל, לנקות את הראש וששום דבר לא יפריע למהלך יומנו, כמו כוס מים מלאה שאין אפשרות לשים בה עוד טיפה אחת כי אחרת הכול יישפך... לא נותר בנו עוד מקום להכיל שום דבר, ונראה שאתה נמצא במקום כזה שאם תגיע לכיוונך עוד טיפה של מים אתה לא תהייה מסוגל להכיל זאת.
יקירי, חשוב שלא תישאר עם התחושות הללו לבדך, נשמע כי בחוויה שלך אתה מרגיש מאוד בודד ואתה לא מוצא אף אחד על מנת לשתף אותו כדי שיוכל להיות שם למענך אך אולי תוכל, בכל זאת, למצוא או לחשוב על קשר שחשוב לך ותהייה מוכן לסמוך עליו ולשתף אותו בקשיים שמציפים אותך..
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו, אולי תוכל לעלות אלינו ולשתף יותר במה שעובר עלייך, ובכאב שלך, אנו נחכה לך על מנת להקשיב ולהכיל אותך עם כל הקושי שיש לך להביא עמך. אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.
שלך,
מתנדבת סה"ר
נראה כי התחושות שאתה מתמודד איתן גורמות לך לסבל רב. לבדידות נוראית, והרגשה שאין לך למי לפנות. לתשישות וציפייה שהקושי ייעלם, גם אם לא יהיה לו פתרון העיקר שלא יהיה כאן יותר, הרצון לברוח למקום אחר, אולי הוא יהיה מקום טוב יותר, הבלבול וחוסר המנוחה שהרגשות מביאות איתן, אלו תחושות שמאוד קשה להיות איתן ולפעמים זה מרגיש כאילו הן לא מוכנות לעזוב...
לפעמים אנו מרגישים שאין לנו מקום להכיל עוד דבר אחד נוסף, רוצים להגיע אל השקט המיוחל, לנקות את הראש וששום דבר לא יפריע למהלך יומנו, כמו כוס מים מלאה שאין אפשרות לשים בה עוד טיפה אחת כי אחרת הכול יישפך... לא נותר בנו עוד מקום להכיל שום דבר, ונראה שאתה נמצא במקום כזה שאם תגיע לכיוונך עוד טיפה של מים אתה לא תהייה מסוגל להכיל זאת.
יקירי, חשוב שלא תישאר עם התחושות הללו לבדך, נשמע כי בחוויה שלך אתה מרגיש מאוד בודד ואתה לא מוצא אף אחד על מנת לשתף אותו כדי שיוכל להיות שם למענך אך אולי תוכל, בכל זאת, למצוא או לחשוב על קשר שחשוב לך ותהייה מוכן לסמוך עליו ולשתף אותו בקשיים שמציפים אותך..
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו, אולי תוכל לעלות אלינו ולשתף יותר במה שעובר עלייך, ובכאב שלך, אנו נחכה לך על מנת להקשיב ולהכיל אותך עם כל הקושי שיש לך להביא עמך. אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שואל השאלה:
אני בת.....
אני בת.....
תרשמי ביוטיוב. "ץ סופית התאבדות". את לא תצטערי!!!
ללכת לפסיכולוג
ללכת לסנטר
באותו הנושא: