7 תשובות
אני מאוהבת בסדרה הזאת ואני ככ עצובה שאין יותר עונות..:( ואני חושבת שאני אוהבת את דיימון קצת יותר אבל זה ממש צמוד
הדילמה הכי קשה שהייתה לי בחיים זה בין סטפן לדיימון
דיימון אני פשוט חולה אליו
סדרה מושלמת
וברור שסטפןן
סדרה מושלמת אבל המקוריים יותר וכמובן שדיימון סורי סטפן פשוט לא נראה טוב ודיימון כזה דאדי
דיימון אהובי
פעם הייתי מכורה קשות לסדרה הזאת
סטפן. אני לא מבינה איך אנשים יכולים לבחור את דיימון על סטפן..