התחברות הרשמה

היקי זה כיף? ולמה?

23 ביוני 2019, 23:35
היקיצווארסימניםנשיכותשפתיים    
9 תשובות
כן.
T
The Queen For You
לא
E
ErO
כן.
-
-'Lucifer`-
תלוי ממי
n
nastiiii
זה מסוכן
"
"כינוי יפה"
חח זה סבבה אבל כשההורים רואים זה הורג
ש
שלך, אולי :)
זה כייף אבל זה תלוי ממי
n
nastiiii
כן
י
ילד אנימה
זה נעים
אנונימית
באותו הנושא:
מה זה היקי ולמה עושים את זה?
מזה היקי , ולמה עושים אותו?
הוא לא מסכים שאני אעשה לו היקי, למה לדעתכם?
מה זה היקי ולמה עושים את זה? זה כיף כאילו?
הסיבה שאנשים עושים היקי - למה עושים היקי? סתם בשביל הסימן?
מה זה היקי, למה קוראים לזה ככה והאם זה מותר ביהדות
להסיר סימן של היקי - איך אפשר להעביר היקי על הצוואר?
למה אנשים עושים היקי? זה לא כואב סתם?
למה אנשים עושים כזה מאמץ להסתיר היקי?
יש כאן מישהו שלא עשה לעצמו כשהיה קטן היקי בלי ידיעה שזה היקי?
היקי זה רק בצוואר? למה?