9 תשובות
מה זה גרבר?
אנונימית
לא שופט, כי זה באמת טעים וזה בריא מאוד גם אם היא גדולה.
חח גם אני אוהבת ואני עוד מעט בת 15.
חחח זה פשוט פירות מרוסקים , מי שאוהב פירות זה טעים לו.
אני אוכלת רסק תפוחים בכפית, פשוט לא של החברה גרבר.
לא יודעת מזה
אני בת 20 ואוהבת לאכול גרבר אז הכל בסדר
שגם אני אוהבת ואני בת 18
שיהיה לה לבריאות אני בת 19 ואוהבת את זה
אנונימית
אני לא יגיד לה כלום גם אני הייתי אוהבת לאכול את זה עם אחיינית שלי אוו אם אח שלי הקטן