5 תשובות
שואל השאלה:
לא מקבלים פתק של חבילה או משהו?
אנונימית
היום כבר לרוב לא^
את אמורה לקבל אסמס בטלפון בדיוק כמו פתק רק הודעה,
זה יותר נוח
לפעמים מקבלים לרוב זה הודעה
את אמורה לקבל הודעה מדואר ישראל
בודקים..?