6 תשובות
כן.

יש לי חברה שיש לה איירפודס ויש לה סמסונג
כן בהחלט
כן דרך בלוטוס זה פשוט לא יהיה כמו באייפון שפותחים את הכיסוי וזה מופיע כזה