6 תשובות
כן.
כן.
יש לי חברה שיש לה איירפודס ויש לה סמסונג
יש לי חברה שיש לה איירפודס ויש לה סמסונג
כן בהחלט
כן דרך בלוטוס זה פשוט לא יהיה כמו באייפון שפותחים את הכיסוי וזה מופיע כזה
כן
לא
באותו הנושא: