2 תשובות
את פשוט לא תמימה יותר
תאמיני לי גם אני מתגעגעת :(
תאמיני לי גם אני מתגעגעת :(
אנונימית
מזדהה, פעם החיים היו טובים יותר כי היינו תמימים, וכשאתה תמים אז קל להתמודד עם המציאות אבל אין מה לעשות, ככה העולם מתנהל, ואנחנו צריכים לקבל את זה.
תנסי למצוא דברים שגורמים לך להרגיש טוב ולהתנתק מכל מה שקורה מסביבך, זה יכול להיות כל דבר שעוזר לך להמשיך את היום עם חיוך (:
תנסי למצוא דברים שגורמים לך להרגיש טוב ולהתנתק מכל מה שקורה מסביבך, זה יכול להיות כל דבר שעוזר לך להמשיך את היום עם חיוך (: