12 תשובות
אפשר להוסיף חלב שקדים או חלב רגיל או בננה
אבקת חלבון על בסיס מים זה דוחה.
אבקת חלבון על בסיס מים זה דוחה.
אני מוסיף את זה לשייק במיקסר שם כל מיני פירות וקצת חלב את האבקה ומים וזה יוצא שייק טעים
זה יותר טעים בשייק פירות
חבר שלי מכין לו שייק
עם חלב פירות שקדים אגוזים וכו' וזה ממש טעים אני טעמתי
עם חלב פירות שקדים אגוזים וכו' וזה ממש טעים אני טעמתי
זה מזעזע מבינה אותך בטירוף אז ככה.. שני תמרים חצי בננה קפואה כף טחינה(יהיה בטעם חלווה קצת וזה שומן בריא) מעט חלב(לזכור שחלב זה משמין אז מעט) מים
כף גלידה ווניל או טעם שזורם לך, תעשי בבלנדר וזרקי בפנים 2 עוגיות אוראו יוצא פצצה, במקום אוראו אפשר בננה, או כל פרי אחר שבא לך
^זה משקה חלבון
לא מאנצ' ללילה
לא מאנצ' ללילה
או, כף חמאת בוטנים(עשיר בחלבון אבל משמין) תמר אחד, בננה שלמה, חלב שקדים, עלי נענע(מומלץ)
נו משקה חלבון, ככה אני עושה ויוצא טעים, עושה עם זה שייק כזה כל פעם טעם אחר
תוכלי גם להשתמש בחלבון למאפי חלבון
עכשיו אני נזכרת בעוד אחד.. שתי כפות גלידת goodies בטעם קפוצ'ינו או ווניל(גלידה מופחתת קלוריות ועשירה בחלבון), בננה ושלוש קוביות שוקולד מריר או מומס.
כנראה האבקה שלך לא טעימה תנסה לשים קצת מים משהו כמו 200 מל
באותו הנושא: