11 תשובות
כי את מפחדת להיפגע
כי את נפגעת כבר מאהבה
כי את ראית יותר מדי טלנובלות
זה לוקח הרבה זמן ואנרגיה מהחיים וזה שואב אותך למציאות שונה. אבל האנשים שהתאהבנו בהם, אפילו אם עכשיו לא נשארנו בקשר זה הכל כדי ללמד ולעצב את האופי שלנו. אז לא הייתי מפחד להתאהב אבל כן הייתי מפחד להתאהב בקלות. סליחה על המגילה
הפחד להתאהב הוא גם הפחד להיפגע
אנונימית
כי זה לא רגש רגיל, הוא יכול להכאיב ולעורר בך סערת רגשות שלמה.
זה באמת מפחיד איך שהדבר הזה משפיע עלינו
זה באמת מפחיד איך שהדבר הזה משפיע עלינו
רק את יודעת למה את מפחדת מזה. לא חושבת שיש פה מישהו שיכול להחליט בשבילך למה את מפחדת מזה...
אנונימית
כנראה כדאי שלא ישברו לך את הלב
כי את מפחדת להפגע , את מפחדת להרגיש , את עולי עברת ונגמלת אבל עכשיו זה כואב לך , את עוד לא מוכנה לרכבת הרים הזאת ולכל הרגשות
כי כנראה שבעבר נפגעת כבר מהאהבה ואת מפחדת שזה יקרה שוב, וקיים בך את הפחד הזה שאת מפחדת שהוא יתעורר..
מפחדת להפגע
באותו הנושא: