9 תשובות
אני חושב שאת הגעת למצב שאת מרגישה כיאילו זה רגיל איתו וזה לא דבר רע.
יש במערכת יחסים קטעים שמרגישים שהתרגלתם אחד לשניה זה לא אומר משהו רע..
אבל פשוט אין את ההתלהבות של ההתחלה אחרי הכול זה 3 שנים
שואל השאלה:
אבל הייתה התרגשות מכל דבר קטן עד שזה קרה, אצלי לפחות זה אפילו רק התגבר יותר.. ועכשיו זה הפוך ואני לא מבינה.. עברו שבועיים מאז.. מה הדבר הזה שמציק לי כל כך? זה מדכא ברמות..
אני גם לא רוצה למשוך את זה יותר מדי ולגרום לו להפגע בסופו של דבר אם זה לא יסתדר..
אנונימית
לדעתי יכול להיות או שעדיין מטרידה אותך אותה סיבה שבגללה נפרדתם או שפשוט התרגלת אליו, זה קורה בזוגיות שמתרגלים והופכים לחברים טובים. אני לא יודעת מה הייתי עושה, לא יכולה להחליט במקומך אבל מה שכן אני הייתי מספרת הכל לבן הזוג. הכל, זה אומר גם את ההססנות הזאת שאת חווה עכשיו עם עצמך.

אם את אומרת שעכשיו זה הפוך אולי כדאי להמשיך הלאה..
שואל השאלה:
אני מדברת איתו על זה.. הוא יודע.. אבל מה כבר יש לו לעשות או להגיד על זה.. :/
אנונימית
כי תשמעי במערכת יחסים אחרי זמן מה אין את הריגוש הזה כול הזמן כי התרגלתם אחד לשניה.

אבל אם את מרגישה שאת לא רוצה את זה ביניכם זה משהו אחר
שואל השאלה:
הקטע שאני הכי רוצה ואני הכי מנסה שזה יסתדר.. אבל משהו מפריע לי ברמות.. המשהו הזה גורם לי להתהפך בשניות
אנונימית
חשבת על ייעוץ זוגי?
מניח שאתם מעל 20
אני חושבת שאת מנסה להילחם על זה כי זה קשה לחשוב על לסיים 3 שנים, זה לא פשוט בכלל.. אבל אי אפשר בכוח, תנסו לדבר על זה שוב ולהסכים על זה שתנסו להוריד הילוך. אם קשה לוותר על הזוגיות הזאת תנסו או לקחת הפסקה או להתגעגע קצת או פשוט להיפרד אבל אולי ב..הדרגה? לא יודעת איך להגדיר את זה אני באמת מבינה מאיזה מקום מגיע המטרד הזה שלך.
שואל השאלה:
אנחנו שנינו חיילים.. אני רואה אותו פעם בחודש בדרך כלל.. בגלל עוד יותר קשה לי להבין מה קורה איתנו..
אנונימית