4 תשובות
בעע..בעע..בע..............
.........סיימתי :)
.........סיימתי :)
אנונימית
אני לא שומעת קייפופ אז אאא לא יודעת אני אוהבת רק את שייני אם את מכירה
אני לא ככ אוהב את הלהקה הזאת אבל השיר נחמד :)
לא בדיוק הטעם שלי
באותו הנושא: