9 תשובות
אני מקווה שכן אבל לדעתי לא.. אמרו שהם באודישנים בדצמבר של 2017 בערך אבל כבר עברה שנה וחצי אז לא נראלי
שואל השאלה:
באסה!!
באסה!!
אנונימית
הלוואי וואו
הם פתחו אודישנים לעונה השנייה אבל כנראה לא נכנסו מספיק אז בוטל
בויקיפדיה רשום שבימים אלו נמצאים ליהוך לעונה השניה שתשודר ב2019 אבל בטח כבר ב 2020
אמגג כנראה שבאמת תהיה כי זה מעודכן וזה כתוב שם שהמנחים יהיו כנראה נועה קירל ומרגי (תכלס עדיף אסי ורותם אבל עדיין)
שואל השאלה:
מה נועה ומרגי!?
חלק מהסיבה שאהבתי את התוכנית זה אסי ורותם
איזה באסה!!
מה נועה ומרגי!?
חלק מהסיבה שאהבתי את התוכנית זה אסי ורותם
איזה באסה!!
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אבל לפחות יש מצב שימשיכו את התוכנית
טוב אבל לפחות יש מצב שימשיכו את התוכנית
אנונימית
כן לפחות זה חח