4 תשובות
לי הם לא ענו
אם זה תקלה טכנית אז כן
תלוי מה את רוצה לכתוב, הם יכולים לפנות את המכתב שלך גם כ"ספאם"
שואל השאלה:
לשאול מה עם איזה סדרה שהם לא מעלים את העונה החדשה כבר שנה
זה מעצבן ואין את זה בשום מקום ובא לי להרביץ להם
אנונימית