6 תשובות
אני
אנוכי
שואל השאלה:
באיזה תיכון אתם?
באיזה תיכון אתם?
אנונימית
אהלן
היי ואני במקיף ג
אכן
סיימתי עכשיו יב,למדתי ביגאל אלון
סיימתי עכשיו יב,למדתי ביגאל אלון
באותו הנושא: