7 תשובות
דיי
אנונימית
אחת שלא שותה/מעשנת/זורמת
לא זורמת
שאת כיאלו לא זורמת מאוד יבשה כזאת ומקובעת...
אל תתיחסי עם זה פוגע בך אבל בדרך כלל אומרים את זה בצחוק.
שואל השאלה:
אם אני רק אחד מהם אז אני סאחית? אני רק לא שותה
אנונימית
אומרים את זה לאנשים שלא זורמים \ לא מעשנים (בדגש על וויד)