7 תשובות
דיי
אנונימית
אחת שלא שותה/מעשנת/זורמת
לא זורמת
לא זורמת
שאת כיאלו לא זורמת מאוד יבשה כזאת ומקובעת...
אל תתיחסי עם זה פוגע בך אבל בדרך כלל אומרים את זה בצחוק.
אל תתיחסי עם זה פוגע בך אבל בדרך כלל אומרים את זה בצחוק.
שואל השאלה:
אם אני רק אחד מהם אז אני סאחית? אני רק לא שותה
אם אני רק אחד מהם אז אני סאחית? אני רק לא שותה
אנונימית
אומרים את זה לאנשים שלא זורמים \ לא מעשנים (בדגש על וויד)
באותו הנושא: