7 תשובות
תעשי , יש החלקה ששכחתי איך קוראים לה שאת יכולה להיכנס לבריכה איתה . אני לא יודעת אם זה יפנית או אורגנית
שואל השאלה:
אז כדאי שאני יעשה בסוף הקיץ
אז כדאי שאני יעשה בסוף הקיץ
אנונימית
שואל השאלה:
כמה עלה לך?
כמה עלה לך?
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה את?
מאיפה את?
אנונימית
תשמעי לים לא ים תיכון (כנרת)אין שום בעיה בכל החלקה.. אבל לבריכה עדיף שלא להיכנס בגלל הכלור והמלחים מומלץ שלא כי זה פוגע בהחלקה.. (כמובן שחד פעמי לא יקרה כלום) אבל אם את רוצה להיכנס לבריכה או ים תיכון פשוט תעשי גולגול ואל תרטיבי את השיער עדיף..
שואל השאלה:
כי אני רוצה לעשות ואני לט יודעת מתי כדאי לי
כי אני רוצה לעשות ואני לט יודעת מתי כדאי לי
אנונימית
אני עם החלקה , ובהתחלה לא נכנסתי אבל כשהשורש כבר מופיע אני נכנסת כי זה כבר לא משנה . זה כן הורס את זה , פשוט תעשי גולגול אם השורש לא הופיע .
באותו הנושא: