6 תשובות
שאם חוצים את הפרצוף לשניים אז שני הצדדים שווים
שכל מה שיש ממנו שניים(אוזנים,עיינים)שווים בצורה בגודל ובצבע
סימטריה..
סימטריה..
שהאיבר המקביל לאיבר השני - שווה לו .
נגיד עין שמאל, שווה לעין ימין (עין אחת לא גדולה או קטנה יותר)
ופרצוף לא יכול להיות סימטרי באופן מושלם - גם אם זה נראה ככה.
נגיד עין שמאל, שווה לעין ימין (עין אחת לא גדולה או קטנה יותר)
ופרצוף לא יכול להיות סימטרי באופן מושלם - גם אם זה נראה ככה.
שצד אחד של הפנים שווה יחסית לשני
שום דבר בגוף שלנו הוא לא סימטרי, אין כל זוג איברים זהים, גם לא חצאי איברים זהים.
כשמדובר על סימטרי, מדובר על כמה שיותר קרוב לסימטרי - סימטריה היא מצב שבו אם נחצה דבר לחצי, כל חצי יראה כהשתקפות של החצי השני.
כלומר, האוזניים יהיו פחות או יותר באותו הגודל והזווית, העיניים יהיו פחות או יותר באותו הגודל והצבע, הפה לא יהיה עקום, האף יהיה ישר ובלי בליטות לצדדים ולא יהיו פגמים פיגמנטים ופצעונים על הפנים.
כשמדובר על סימטרי, מדובר על כמה שיותר קרוב לסימטרי - סימטריה היא מצב שבו אם נחצה דבר לחצי, כל חצי יראה כהשתקפות של החצי השני.
כלומר, האוזניים יהיו פחות או יותר באותו הגודל והזווית, העיניים יהיו פחות או יותר באותו הגודל והצבע, הפה לא יהיה עקום, האף יהיה ישר ובלי בליטות לצדדים ולא יהיו פגמים פיגמנטים ופצעונים על הפנים.
^את טועה כי אף ישר זה לא בהכרח אף סימטרי
יכול להיות בליטה ואם יש אותה בליטה ובדיוק באותו מקום רק בצד השני זו עדין סימטריה
אותו דבר פה עקום והכל
יכול להיות בליטה ואם יש אותה בליטה ובדיוק באותו מקום רק בצד השני זו עדין סימטריה
אותו דבר פה עקום והכל
באותו הנושא: