3 תשובות
פעם אחד מישהו שבכלל לא היה מהבסיס שלנו ניסה להזרים אותנו לזה וזה לא הצליח לו
אנונימית
לא
היו עושים פעם אבל הפסיקו
לא.
כי אצלנו לא מתנהגים כמו ילדים קטנים ועולים על שולחנות סתם בשביל איזה סרטון של 10 שניות