2 תשובות
אומרים לשף שארבעה עשר עמודים של תפריט זה הרבה יותר מדי ושבמסעדות טובות יש מקסימום שניים של תפריט רגיל, ועוד קצת לקינוחים ועוד איזה שניים-שלושה למשקאות אם יש בר
לנסות לשנן בבית, הכי טוב תוך כדי עבודה כשאת מוציאה את המנות לשאול את הטבח איך קוראים למנה ולהסתכל איך היא נראית ומה יש בה וככה השם מתקשר לתמונה בראש... עם הזמן את תזכרי