18 תשובות
אכן
יא
HOH
יאפ ועולה לכיתה י
כן, אני עולה ל י'
אנונימית
כן עולה לי'
לא יצאתי כי רמת גן עיר דפו*ה ובמקום לנחם ולהפחית את העמוס מעמיסים אותנו פי 2 מהרגיל, חומדים חומרים חדשים לכתה הבאה וגם שבוע הבאה 5 בחנים פלטס מכתיבים לנו הכל מהספר כי הגשנו את הספרים להשאלת ספרים.
כתה ח
אכן כן
עולה לכיתה יב
עולה ליא
אמלה
עולה לכיתה יא'
שואל השאלה:
המלצות לכיתה ט'?
דחוף!!
גם אני עולה לכיתה ט
תשקיעי בעיקר בלשון, מתמטיקה ואנגלית. השאר די לא הכרחי.
כן
עולה ל יא
כן , אבל יש בגרות ביום שני בהיסטוריה..
עולה ל יב.
כע עולה לי"ב
גם אני עולה ל-ט' ואני לחוצה רצח
כן ועולה לי'