7 תשובות
תבקש סליחה ותגיד לה שאתה פשוט בתקופה שאתה רוצה להיות יותר עם חברים ושתשמח לדבר איתה ולהסדיר את העניינים בניכם
מה השאלה?
אל תהיה ... זה דור אחר אבל אתה יכול לדבר איתה על זה ... לנסות להסביר לה ואולי גם למצוא איזה תחביב שפחות קשור לטלפוו
לא משנה כמה חשובים לך החברים והקשרים החברתיים שאתה יוצר, תמיד תסדר סדר עדיפויות. ואם מדובר באמא שלך אז אתה תגיד לבן אדם שאתה מדבר איתו שיחכה כמה רגעים, או שתדבר איתו אחר כך.
אמהות תמיד ישפטו אותנו לא משנה מה נעשה
אנונימית
קודם כל זאת אמא שלך זאת שמכינה לך אוכל שקמה לעבוד מוקדם כדי שיהיה לך הכל ולא ייחסר זאת שדואגת לך ואוהבת אותך ורוצה שיהיה לך הכי טוב אז מן הראוי שתתן לה את הכבוד המגיע לה ואם זה לדבר איתה מדי פעם ולשתף אותה איך עבר עלייך היום או אפילו לתת לה חיבוק ונשיקה ולהגיד לב שאתה אוהב אותה זה כבר ישנה הכל היא תרגיש שכן אכפת לך ואתה תהיה משוחרר יותר..
אתה לא חייב לשתף אותה בכל מה שעובר עלייך ולספר כל דבר אבל אתה יכול לתת לה את היחס הראוי שמגיע לה אניי יודעת שלפעמים היא שואלת יותר מדי שאלות וזה קצת מעצבן אבל זה יעבור תזכור שזה הכל מדאגה היא בסך הכל דואגת לך ורוצה לדעת שאתה בסדר..
אל תרגיש מבואס או משהו תתן לה קצת זמן להירגע ותנסה להיות יותר נחמד אליה זה יישנה את הכל אניי פה לכל דבר תרגיש חופשיי לשלוח הודעה בהצלחה❤
אתה לא חייב לשתף אותה בכל מה שעובר עלייך ולספר כל דבר אבל אתה יכול לתת לה את היחס הראוי שמגיע לה אניי יודעת שלפעמים היא שואלת יותר מדי שאלות וזה קצת מעצבן אבל זה יעבור תזכור שזה הכל מדאגה היא בסך הכל דואגת לך ורוצה לדעת שאתה בסדר..
אל תרגיש מבואס או משהו תתן לה קצת זמן להירגע ותנסה להיות יותר נחמד אליה זה יישנה את הכל אניי פה לכל דבר תרגיש חופשיי לשלוח הודעה בהצלחה❤
אנונימית
זה כל נכון
לא משנה מה נעשה
זה כל נכון
לא משנה מה נעשה
באותו הנושא: