13 תשובות
בכנות, זה נורא...
עם ממוצע כזה יכוליםצלבחור שלא לעלות אותך כיתה וחבל, כי אני בטוח שאת מסוגלת להרבה יותר
נורא מאוד.
תתאפסי על עצמך ותתחילי ללמוד ולהשקיע ולקחת את עניין בלימודים ברצינות. בשבילך.
לפעמים צריך wake up call (כאפה מצלצלת) כדי להתאפס. בהצלחה שנה הבאה!
אנונימי
9/10
שואל השאלה:
לא כתבו לי איזה כיתה אני אהיה
למה לא כתוב?
אנונימית
לא טוב, בשנה הבאה התעודה יותר קריטית תשקיעי יותר ואל תוותרי לעצמך! את עולה כיתה ?
צריך להיות כתוב לך בהערות
שואל השאלה:
לא כתוב כלום בהערות
אנונימית
תשאלי את המחנך שלך את צריכה לדעת
מאוד נורא
מאוד
מי מסתכל על תעודות תסתכלי על הבגרויות זה יותר חשוב
שואל השאלה:
כיתה ט
אנונימית
סורי להגיד לך אבל זה נורא מאוד...
איך הגעת למצב כזה ?
בשנה הבאה תשקיעי יותר יש אפילו מצב שלא תעלי כיתה