26 תשובות
כן
רק כשאני ליד אבא שלי חיחי
כן
לא תמיד
לא
כי אני גויה אתאיסטית כופרת
לא
כן
תמיד(:
זה מין הרגל...
פעם כן באופן קבוע.
בדרך כלל כן
לרוב אני מגלה שאין לאנשים מזוזה בכלל ומגלה שסתם נישקתי משקוף.הפליא אותי מאוד ועברתי הלאה
לא
אני אתאיסטית
לפעמים למזל טוב
כן , זה הרגל ותכלס לא חובה
מנסה להפסיק.
כן קבוע למרות שאני לא דתי
בחיים לא
כן למרות שאני לא דתייה
מתוך הרגל למרות שאני לא דתייה או מאמינה
לא
לא
לא, זה לא חובה אז אני לא עושה את זה.