התחברות הרשמה

סיימתי ז' והממוצע שלי במחצית הזאת היא 76 זה טוב?

20 ביוני 2019, 21:23
ציוניםכיתהתעודהבתי ספרממוצע    
6 תשובות
שלי 72
אנונימית
לא ממש
אנונימית
לא ממש..
א
אנונימית02580
כע אחלה
אפילו שאני גם בז' והממוצע שלי 92.9
אבל זה גם טוב
ה
הוא צדק
כן מאוד
R
RONI444418
נחמד
Queen Butterfly
באותו הנושא:
מה הממוצע שלכם במחצית הזאת? השתפרתם או הידרדרתם?
מה היה ממוצע הציונים שלכם במחצית א'?
אם הממוצע שלי של כל הציונים במחצית הזאת הוא 89 זה טוב?
ממוצע 90 במחצית ב' לעומת ממוצע 83 במחצית א' זה שינוי גדול?
מה הממוצע שאתם שואפים לקבל? ומה הממוצע שאתם חושבים שתקבלו בערך? ומה הממוצע שלכם במחצית הקודמת?
עד כמה נורא שכרגע הממוצע שלי במחצית הזאת הוא 52?מה אני עושה עם החיים שלי?
מה הממוצע שלכם במחצית השנה?
זה טוב לכיתה ט ממוצע 88 במחצית א?
הממוצע שלי המחצית הזאת הוא 80 כיתה ט
אני בכיתה ז' והממוצע שלי במחצית א' הוא 98 זה טוב?
ממוצע 80 במחצית א כיתה ט זה טוב?