6 תשובות
זה תמיד היה, פשוט עכשיו יותר שומעים על זה בגלל מקרה האונס האחרון
מאז ומתמיד , גם אני עברתי הטרדה בבית ספר
זה תמיד קורה וזה גם ימשיך לקרות.
אפחד לא עושה עם זה כלום.
נגיד הקטע הזה עם הילדה בת 7,אם היו אומרים שיהודי הטריד אותה לא היו פותחים את זה לתקשורת כדי לא להוציא שם רע ליהודים,הם החליטו לפתוח את זה לתקשורת מכיוון שהיה מדובר בפלסטיני.
אפחד לא עושה עם זה כלום.
נגיד הקטע הזה עם הילדה בת 7,אם היו אומרים שיהודי הטריד אותה לא היו פותחים את זה לתקשורת כדי לא להוציא שם רע ליהודים,הם החליטו לפתוח את זה לתקשורת מכיוון שהיה מדובר בפלסטיני.
תמיד זה קורה פשוט משום מה רק עכשיו עושים מזה מהומה.
שאלה טובה ותוסיפי שאלה שלא ימחקו לך (:
זה לא רק בזמן האחרון לצערי.
באותו הנושא: