8 תשובות
לא הוא לא. :) ^


we stan the real king of pop
זמר ורקדן מדהים ללא ספק.
מושלם
חביב
הוא היה אגדה.
אנונימית
לא הכרתי כל כך, אז אין לי דעה עליו
שהוא היה זמר טוב