4 תשובות
אצלנו היו שני גדנעות גם בכיתה י וגם יא
שואל השאלה:
הכונה שהשנה היה צריך להיות גדמא ממגמה ערבית ולא היה אז יעשו אתזה ביא?
הכונה שהשנה היה צריך להיות גדמא ממגמה ערבית ולא היה אז יעשו אתזה ביא?
אנונימי
אצלי בבית ספר זה לכיתה י ו-יא אבל השנה המגמה שלי לא הלכה כי היינו שנה שעברה
יכול להיות, לא יודעצ באיזה בית ספר אתה ואיל הוא מתנהל עם המגמות
באותו הנושא: