התחברות
הרשמה
כתוב לי באפליקציה של מיטב במיוןהמתקדם-מסלולי המיון שלי וישלי שם איזה משהו אבל כתוב קיימים 0 זימונים,אז למה זה כתוב בכלל?
20 ביוני 2019, 13:54
לוחמות
גיוס
מיונים
תפקידים
חיילים
תשובה אחת
כי כבר עבר תאריך הזימון, או שעדיין לא שלחו צו אבל כן התחיל תהליך.
אנונימי
באותו הנושא:
באפליקציה בכתיבה של הפרטים בפרופיל, אני יכולה לכתוב את האינסטגרם שלי?
עדיף לשלוח את השאלון הרפואי של הצו ראשון וכל המסמכים באפליקציית מיטב ליתר ביטחון?
כדי להיות חובשת קרבית צריך לעבור טירונות 03 או 02 כמו שכתוב באתר של מיטב?
כתיבת מכבת ערעור - היי, מיטב לא אישרו לי להקדים את הגיוס, איך לכתוב להם בקשת ערעור?
איך אני מקבלת סיסמא לאפליקציה מתגייסים (של מיטב)?
איך שולחים את השאלון הרפואי והמסמכים של הצו ראשון דרך האפליקציה של מיטב?
מכתב למיטב לגבי בקשה לקבלת מיון לתפקיד חובשת קרבית, איך לכתוב את המכתב?
אם אני רוצה לבקש מיון לתפקיד כלשהו עדיף לשלוח מייל למיטב או דרך האפליקציה לשלוח?
איך שולחים הודעה למיטב דרך האפליקציה/האתר?
אפליקציה של צהל[מיטב]
כתוב לי באפליקציה שהלכתי 6500 צעדים ושרפתי 300 קלוריות נכון זה לא הגיוני?