8 תשובות
לא חושבת שיהיה פחות
ההפך יהיה יותר
אנונימי
למה שיהיה פחות
לא יהיה ההפך? יותר זמן פנוי=יותר ספאמים
להפך, בלילות יחגגו פה
אני זוכרת חופש גדול שעבר בלילות היו מספימים והיה צחוקין
אנונימית
חחח וואלה לא חשבתי על זה :) אבל טיפה נכון
יהיה יותר ואני שמחה שיהיה יותר
ההפך, משתמשים יתחברו לפה יותר בשעות שלפני החופש הם למדו בבית ספר ויהיו יותר שאלות וספאמים.