8 תשובות
לא חושבת שיהיה פחות
ההפך יהיה יותר
אנונימי
למה שיהיה פחות
לא יהיה ההפך? יותר זמן פנוי=יותר ספאמים
להפך, בלילות יחגגו פה
אני זוכרת חופש גדול שעבר בלילות היו מספימים והיה צחוקין
אני זוכרת חופש גדול שעבר בלילות היו מספימים והיה צחוקין
אנונימית
חחח וואלה לא חשבתי על זה :) אבל טיפה נכון
יהיה יותר ואני שמחה שיהיה יותר
ההפך, משתמשים יתחברו לפה יותר בשעות שלפני החופש הם למדו בבית ספר ויהיו יותר שאלות וספאמים.
באותו הנושא: