6 תשובות
כי הם כביכול השתלטו על אמריקה לפני אז הם התושבים המקוריים. והאפרו הם עבדים מאפריקה אז הם השונים.
הם אמריקאים, לאמריקאים המקוריים קוראים ילידים או אינדיאנים (מהשם "india", מכיוון שבמקור הסוחרים חשבו שהגיעו להודו).
לאפרו אמריקאים קוראים כך, בגלל שהם "יובאו" מאפריקה על ידי הלבנים.
לאפרו אמריקאים קוראים כך, בגלל שהם "יובאו" מאפריקה על ידי הלבנים.
מכנים אותם פשוט אמריקאים כי האינדיאנים הם הnative
זה באמת זלזול כי לאפרו אמריקאי אין קשר לאפריקה והוא אמריקאי שלם מאז שנולד אבל לא יחשיבו אותו כך. אני אעדיף שיקראו לי black american מאשר אפרו כי זה לא מי שהם. הם לא אפריקאים. הם אמריקאים שחורים עם שורשים אפריקאים
שואל השאלה:
נו
אבל אף אחד לא באמת מתייחס אליהם ככה.
נו
אבל אף אחד לא באמת מתייחס אליהם ככה.
אנונימית
השחורים לא מקוריים הביאו אותם לשם כעבדים
באותו הנושא: