5 תשובות
וואי בחיים לא. ברור שפנים מול פניפ
עדיף פנים מול פנים זה יותר טוב
אתה גר רחוק ממנה שזה בוואצאפ?
ואני מציע לך לעשות את זה פנים מול פנים.
ואני מציע לך לעשות את זה פנים מול פנים.
שואל השאלה:
אין לי אפשרות כי אני בחול וסוף שנה
אין לי אפשרות כי אני בחול וסוף שנה
אנונימי
שתחזור מחול.
באותו הנושא: