12 תשובות
הן האלה מיובל-ליה נכון?
אם כן, אחותי אומרת שהן רבו והן לא אמרו עוד דברים חוץ מזה
עריכה: מסתבר שכותבים "יובליה"
אחותי הקטנה אמרה לי שלא קרה ביניהן כלום. שסתם הן קצת התרחקו עם הזמן
היא לא אמרה את זה^
היא אמרה את זה די ממזמן אבל בזמן האחרון היא לא אמרה דבר כזה
שהיא פתחה את הערוץ שלה לבד בסרטון הראשון
אנונימית
הן אמרו שהן ניתקו קשר , כנראה קרה משהו ביניהן , ולמה אכפת לכם? התרחקו עם הזמן בטח ואז רבו
הן ניתקו קשר, לא בדיוק יודעת על מה
זר לא יבין
אנונימית
עזבי כולם כבר ככה .
ראיתי כבר מלא שנפרדו,חארט גיינג,סהר קליזו.
כניראה שרוצים יותר תשומת לב לעצמם
ליה אמרה שהם לא רבו פשוט הבינו שכל אחת צריכה משהו עם עצמה לא ממש הבנתי
ליה אמרה שהן עדיין החברות הכי טובות
אנונימית
הן לא בדיוק סיפרו , אבל הן כנראה רבו או התרחקו ובגלל זה החליטו לפתוח ערוצים בנפרד
הן פשוט התרחקו קצת והחליטו שלא טוב להם לעשות ערוץ משותף והן מעדיפות בנפרד כי הן חושבות שזה יותר בוגר