4 תשובות
דפאק?
תפסיק עם זה!
תפסיק עם זה!
שואל השאלה:
וואלה
את יודעת שזה לא עובד ככה
וואלה
את יודעת שזה לא עובד ככה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימי
אולי אני עונה בדילאיי, אבל יש לי טריכוטילמניה מגיל ממש קטן. אני מבינה איך אתה מרגיש ואני מניחה שאתה מרגיש שאתה מאבד שליטה לאט-לאט על התלישה (כי התחושה הטובה עקב התלישה עלולה לגבור עלינו)
כן, זה יגדל. אני שיקמתי לעצמי את השיער אחרי שהיו לי לא מעט קרחות. אספתי הרבה את השיער לצמות (אצלך זה כנראה לא אפשרי) והייתי מעסה את הקרקפת עם שמן קיק או ארגן. זה גם ימנע ממך לתלוש את השיער, כי זה יחליק. אני גם ממליצה על ללכת לטיפול, זוהי הפרעה נפשית לכל דבר.
כן, זה יגדל. אני שיקמתי לעצמי את השיער אחרי שהיו לי לא מעט קרחות. אספתי הרבה את השיער לצמות (אצלך זה כנראה לא אפשרי) והייתי מעסה את הקרקפת עם שמן קיק או ארגן. זה גם ימנע ממך לתלוש את השיער, כי זה יחליק. אני גם ממליצה על ללכת לטיפול, זוהי הפרעה נפשית לכל דבר.