7 תשובות
המינימום שונה לכל גיל
המינימום של 16 זה 23.98
המינימום של 17 זה 25
ומעל 18 זה 29.12
שואל השאלה:
למה לבוגרים יותר זה גבוה יותר זאת השאלה שלי
אנונימית
משלמים מינימום לפי הגיל
לפי דעתי כי לפני גיל 18 בדרכ הנערים גם מתפרנסים מההורים ועושים עבודה שלא דורשת ידע קודם(אוניברסיטה או מכללה) וכאלה שמעל גיל 18 כבר לא באחריות ההורים ולעיתים קרובות מפרנסים את עצמם.
כי לבני נוער המינימום נמוך מלבגיר
מה? אמורים לשלם מינימום
כי בגיל 16 את קטינה
אנונימי