13 תשובות
או שזה despacito בגרסה של ג'סטין ביבר
שואל השאלה:
זה מאה אחוז לא זה..
זה סוג של מטאל כזה אם אני לא טועה ^
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו השיר שאני מחפשת מטאל
אנונימית
אהה אז זה despacito2 תחפשי ביוטיוב ותמצאי
שואל השאלה:
שמע שאתה ספאמר גרוע..^
אנונימית
הייתי נעלב מזה מאוד אם הייתי יודע מה זה ספאמר
לא אכפת לי זה despacito
שום דבר שתגידי לא ישנה את דעתי
^מעניין אותי מה זה
כאילו עולה לי שיר של imagine dragons
שזה בטוח לא מטאל
שואל השאלה:
זה היה השיר הזה-

ומשום מה זה הזכיר לי מטאל
אנונימית
שואל השאלה:
דספסיטו זה בספרדית והשיר הזה באנגלית..^
אנונימית
despacito כמעט בטוח
שואל השאלה:
מצאתי בסוף וזה לא דספסיטו 2 או משהו כזה -_-
אנונימית