10 תשובות
מה זה?
שואל השאלה:
בלי סמים אלכוהול או סיגריות
למה בלי שאפשר עם
אה.... אני אישית, כי אני אוהבת לעשות מה שאסור לי
שואל השאלה:
key
זה הוכחה של כוח רצון.
וזה הרבה יותר בריא.
אבל זה כיף אז למה לא
שואל השאלה:
כי בזמן שאתם יוצאים לבר אני יוצא לעשות משהו מועיל עם החיים שלי.
כשאתם קונים סיגריות אני חוסך את הכסף הזה.
וסמים זה חרא באופן כללי.
אז תעשה דברים מועילים עם החיים שלך ותן לאנשים לחיות את החיים שלהם כמו שהם רוצים.
אתה כאילו כועס על אנשים שמעשנים או עושים סמים?
שיחיו את החיים שלהם איך שטוב להם
אסור להנות
פשיי לא ידעתי שיש לזה שם.
אני סטרייט אדג', מסתבר.