12 תשובות
באיזה הקשר זה
נגיד ואני גר בבית טוב למה שאני ארצה ללכת לאחד פחות טוב?
כן למה לא. העיקר אהבה לא הבית. למי שיש דירות יוקרה בדרך כלל לא מסוגל לחנך את הילדים שלו ולאהוב אותם.
אנונימי
זה שכונה ד' בבאר שבע נכון???
אנונימית
טוב לי בבית שלי
שואל השאלה:
את האמת אין לי שמץ
אנונימי
כן זה כן אני גרה בבש
זה באר שבע לול
ואני לא עשירה סתם הסתקרנתי
אבל טוב לי בבית שלי לא הייתי מסוגלת לגור בבניין אני מושבניקית מידי בשביל זה
אני אחד שגר בבניין די דומה לזה ועובר בקרוב לבניין אפילו יותר גרוע - אבל לא רואה את הפואנטה בשאלה שלך אם מישהו גר בבניין יותר טוב למה שהוא יסכים לגור בבניין פחות טוב? כל אחד צריך להעריך את מה שיש לו ולהגיד תודה זה הכול.
אנונימי
לא
אנונימי
אני לא הייתי רוצה לעזוב את הבית שלי בשביל הבית הזה... לא הייתי מתאבלת אם הייתי חייבת אבל אם זה נתון לבחירתי לא הייתי רוצה כי טוב לי בבית שלי ובשכונה שלי. ומה זה השטויות האלה מי שיש לו דירות יוקרה לא מסוגל לחנך ולאהוב את הילדים שלו?? מקווה שנאמר בציניות ושלא הבנתי נכון. ההורים שלי חינכו אותי מצוין עם הכי הרבה חום ואהבה שאפשר...
רגע אבל זה באמת בבאר שבע? זה נראה לי ממש מוכר
זה נראה כמו הבתים בכביש הראשי בדרך לגראנד