8 תשובות
בכלל לא.
לדעתי זה מוזר :/
אני מניח שאת מדברת על עוף בגריל (תנור) זה ממש לא מוזר, העור מקבל מלא טעמים יותר מהעוף עצמו והוא גם מתבשל ישירות מהתנור אז הוא יוצא ממש ממש טעים. אני אישית מאוד מאוד אוהבת עוף בתנור.
שואל השאלה:
^האמת שלא אני אוהבת אותו שהוא במרקם של גלי....
^האמת שלא אני אוהבת אותו שהוא במרקם של גלי....
אנונימית
אה אוקיי, הפתעת חחח האמת שזה קצת מוזר לי, אבל מה שטעים לך.
האמת שגם אני
למרות שזה לא בריא
למרות שזה לא בריא
לא, גם אני הייתי ככה כשהייתי קטנה חיח
גם אני ככה נשבעת
באותו הנושא: